martes, 3 de novembro de 2020

Hoxe seguimos con máis flora.

Bos días familias, rapaces e rapazas.


As mestras fixemos uns recursos para vós, esperamos que vos gusten. 


Hoxe toca o tema da flora, excepto as setas e fungos, que xa vimos onte, onde faremos actividades de árbores, flores, de plantas e de arbustos. 

A duración total que terá a unidade é de 2 semanas. 


As actividades que ides ver a continuación, teñen moita relación con outras que se fixeron na aula e coa saída que realizamos hai una semana, onde atopamos fentos, pinos, e toxos entre outros. Desta forma o alumnado adquiriu o coñecemento previo que necesitan para poder resolvelo. Familias non esquezades axudarlles no desenvolvemento das actividades coas novas tecnoloxías que tendes na casa. 


A metodoloxía que imos a empregar desenvolvese en base o Decreto 330/2009 do 4 de xuño, sendo unha metodoloxía globalizada e participativa, onde os nenos e nenas son os protagonistas respectando os seus ritmos individuais, mentres participan de elas de forma activa.


As actividades son as seguintes:


Nesta actividade tedes que abrir a caixas e dicir si é unha planta ou unha árbore, e identificar o seu nome. A solución do exercicio e a seguinte:

(Planta: Fento, Trevo, e Menta.   Árbore: Piñeiro e Salgueiro)





Neste seguinte recurso, o neno ou a nena, ten que ordenar os pasos para plantar unha flor e que de o seu froito, neste caso un Xirasol





Para esta terceira actividade, os nenos e nenas terán que agrupar en grupos as imaxes segundo a súa categoría; flores e plantas ou árbores e arbustos.




Por último, esta actividade consistirá emparellas as respectivas imaxes.






Os obxectivos que queremos lograr a través destas actividades, que realizaremos na aula, son os seguintes:


  • Identificar as imaxes das plantas e árbores

  • Diferenciar planta e flores de árbores e arbustos

  • Relacionar as imaxes da flora cos seus debuxos.

  • Coñecer como é o proceso de crecemento dunha planta.

  • Nomear as plantas, árbores e flores polo seu nome.


Os contidos das actividades en relación cos obxectivos son:


  • Identificación de imaxes de plantas e árbores.

  • Diferenciación o que é unha planta ou flor do que son árbores ou arbustos.

  • Emparellamento entre as imaxes e os debuxos da mesma flora. 

  • Coñecemento do proceso de crecementos das plantas, dende plantar a semente ata que xa e una planta, flor, arbusto ou árbore.

  • Nomeamento polo seu nome da diferente flora. 


As competencias que podemos traballar co desenvolvemento destas actividades tamén pertencen ó Decreto 330/2009 do 4 de xuño son o establecemento de relacións: ordenación, correspondencia, clasificación que atopamos na area do coñecemento do entorno o traballar a aproximación a natureza e ter que recoñecer as diferentes árbores e plantas, ordenar o seu crecemento así como a clasificación entre os dous grandes grupos: as plantas e flores, e as árbores e arbustos traballando tamén desta maneira competencia lingüística ó ter que dicir os seus nomes.


Os recursos espaciais que precisamos son a aula, os recursos materias que tamén precisaremos para as actividades son o encerado dixital e interactivos, ordenador con acceso a internet, así como tamén algún dispositivo electrónico con aceso a internet que os nenos e nenas poidan utilizar coa supervisión das familias. E os recursos persoais sodes vós as familias para axudar os nenos e nenas, así como tamén nós as mestras, pero non podemos esquecernos dos grandes protagonistas os rapaces e rapazas.


Antes de facer as actividades temos que realizar unha avaliación inicial para saber os coñecementos que xa teñen o nenos e nenas, e ó longo da actividade observaremos e tomaremos nota das actividades e dos resultados segundo os elementos avaliativos que temos as mestras, unha vez feitas as actividades levaranse a cabo a análise destas avaliación elaborando unha final. Así como tamén utilizaremos o diario de aula.


As observacións serán directas e sistemáticas como recolle o Decreto 330/2009 do 4 de xuño. Entre os criterios de avaliación que encontramos podemos destacar os seguintes:


  • Distingue plantas de árbores.

  • Coñece o proceso de crecemento das plantas

  • Identifica os debuxos da flora cas imaxes

  • Identifica o debuxo da flora cos nomes de cada árbore ou planta.

  • Amosa interese e gañas de participar.


Bicos e apertas!!

As mestras de Educación Infantil