Bos días nenos, nenas e familia!
Hoxe, traémosvos o último recurso que preparamos as mestras de Educación Infantil para este trimestre. Neste caso traballaremos a fauna do Courel, onde investigaremos e descubriremos diversos animais que habitan nel.
Antes de nada, os obxectivos que levaremos a cabo para esta Unidade Didáctica serán os seguintes:
Identificar os diferentes animais mediante as imaxes
Recoñecer os diferentes animais.
Emparellar a fauna.
Contar os diferentes animais.
Recoñecer as diferentes grafías
Relacionar as grafías co reconto de animais.
Identificar os diferentes sons dos animais.
Asemade, os contidos que levaremos a cabo serán os seguintes:
Identificación dos animais mediante imaxes.
Recoñecemento dos animais e as grafías
Emparellamento da fauna
Enlazamento da grafías co reconto de animar.
Reconto dos animais
Identificación dos sons dos animais
A metodoloxía que imos traballar mediante este recurso, será unha metodoloxía activa e participativa entre todos os nenos e nenas da aula de catro e cinco anos, onde traballaremos conxuntamente esta Unidade Didáctica, segundo o Decreto 330/2009 do 4 de xuño. Para levala a cabo precisaremos 15 días para poder realizala, empregando as novas tecnoloxías da aula, mediante o encerado dixital interactivo.
Pulsade nesta imaxe, e levaravos ao recurso que imos traballar na aula conxuntamente!
Mediante este recurso centrarémonos nos principios da Educación Infantil, como o principio de xogo, interacción crianza - medio, globalización, motivación, socialización, clima de afecto e confianza e o principio de autonomía e liberdade autorregulada.
Ademais, teremos en conta as diferentes necesidades educativas individuais de cada neno e nena da aula.
As competencias que levaremos a cabo neste recurso segundo o Decreto 330/2009 do 4 de xuño, serán a competencia en comunicación lingüística, xa que traballaremos as actividades conxuntamente oralmente. Outra competencia que traballaremos será a matemática, co conteo dos diferentes animais que aparecen na imaxe, e por último, a competencia para aprender a aprender, para que eles e elas mesmas sexan capaces de continuar aprendendo dunha forma autónoma.
Os recursos necesarios para esta actividade serán os seguintes: respecto aos recursos materiais, precisaremos do encerado dixital interactivo da aula, xunto co proxector, o ordenador da aula, que trae integrado o dispositivo de son e o lapis que trae o encerado dixital interactivo, para que sexa de maior manexo para realizar as diferentes actividades.
Os recursos persoais que precisaremos será as mestras de Educación Infantil, os nenos e nenas da aula de Educación Infantil de 4 e 5 anos e vos, as familias, onde traballaremos esta unidade conxuntamente.
Por último, respecto aos recursos espaciais, precisaremos a aula de catro e cinco anos para poder realizar as actividades.
Antes de comezar a realizar este recurso nas aulas de catro e cinco anos, faremos unha avaliación inicial sobre o que imos a traballar e así poder adaptar as actividades ao grao de coñecemento das crianzas de cada aula.
Segundo se recolle no Decreto 330/2009 do 4 de xuño levaremos a cabo unha observación directa e sistemática que constituirá a técnica principal do proceso de avaliación. Nesta actividade utilizaremos como instrumento de avaliación, a observación e o diario de aula, no cal teremos en conta estes criterios de avaliación:
Identifica os animais
Recoñece os diferentes animais.
Conta os diferentes animais
Emparella os animais
Memoriza as diferentes imaxes para emparellalas
Recoñece as diferentes grafías
Relaciona as grafías co reconto dos animais nas imaxes
Identifica os diferentes sons dos animais