Hoxe traémosvos unha proposta de aprendizaxe baseada na robótica, neste caso a actividade ímola a levar a cabo mediante Bee-Bot.
Os obxectivos que queremos acadar con esta actividade son:
Recoñecer os diferentes animais que viven no Courel.
Diferenciar os diversos conceptos relacionados coa lateralidade: ‘dereita’, ‘esquerda’, ‘adiante’ e ‘atrás’.
Iniciar o alumnado no uso da programación robótica educativa.
Asemade os contidos que traballaremos a través desta actividade de Robótica son:
Recoñecemento dos diferentes animais que viven no Courel.
Diferenciación dos diversos conceptos relacionados coa lateralidade: ‘dereito’, ‘esquerdo’, ‘adiante, e ‘atrás’.
Iniciación do alumnado no uso da programación robótica educativa.
A metodoloxía que imos traballar mediante este recurso, será unha metodoloxía activa e participativa entre todos os nenos e nenas da aula de catro e cinco anos, onde traballaremos conxuntamente esta Unidade Didáctica, segundo o Decreto 330/2009 do 4 de xuño.
A realización desta actividade será levada a cabo da seguinte maneira:
Comezaremos cunha asemblea na que lles introduciremos o concepto de robótica, preguntarémoslle se coñecen este recurso, e en que consiste. Unha vez realizada a parte da introdución, ensinarémoslle o noso robot, Beet-Bot, e explicarémoslles a actividade que imos a levar a cabo con el. Esta consiste en crear un percorrido, cunhas tarxetas que sacaremos ao azar, nas cales aparecen diversidade de animais, entre eles, os que habitan no Courel. Os nenos e nenas, deberán programar este Beet-Bot, establecendo o percorrido correcto, o cal só poderá ser no que aparecen os animais da Serra do Courel, para chegar a meta, onde alí lles esperará a mascota da aula, o oso Amoroso.
Levaremos a cabo varios percorridos para que haxa unha gran diversidade onde todos os nenos e nenas poidan participar, facendo eles e elas mesmas o seu propio camiño.
Segundo se recolle no Decreto 330/2009 do 4 de xuño levaremos a cabo unha observación directa e sistemática que constituirá a técnica principal do proceso de avaliación. Nesta actividade utilizaremos como instrumento de avaliación, a observación e o diario de aula, no cal teremos en conta estes criterios de avaliación:
Recoñece os diferentes animais que viven no Courel.
Diferencia os diversos conceptos relacionados coa lateralidade, ’dereita’, ‘esquerda’, ‘adiante’ e ‘atrás’.
Levouse a cabo con éxito a utilización do Beet-Bot na actividade proposta.
Esperamos que vós gustara moito esta actividade. Podedes deixarnos nos comentarios consellos e propostas sobre este tema.
Vémonos prontiño!!!!
As mestras de Educación Infantil